tisdag 20 november 2007

Läsarbrev

Hejsan Cerdic!
Efter att ha läst din gamla blogg (http://www.cerdics-blogg.blogspot.com/), och dina oerhört djupa och intressanta tankar, så blev jag oerhört besviken när jag läste att du la ner möget. Varför gjorde du detta? Anar jag möjligen en liten Alex Schulman-wannabe bakom ditt vackra efternamn?
/MVH (censurerat)

Hejsan (censurerat)
Tack så mycket för berömet, även om du är långt ifrån ensam om dina tankar. Anledningen till att jag började om på en ny adress, var helt enkelt eftersom jag agerade enligt det gamla besserwisser-talesättet "gör om, gör rätt". Det var mycket som var fel där, jag skrev typ aldrig några inlägg, och när jag väl skrev så blev det mest en massa ordbajseri om saker som hade en väldigt subtil koppling till mig själv.
Tyvärr sammanföll detta med låtsas-kändisen Alex "jag-sparkar-bara-in-öppna-dörrar-såsom-att-skånskan-är-grötig-och-att-PatrikEkwall-är-fåfäng-men-folk-tycker-ändå-jag-är-så-jävla-häftig"* Schulmans "chocknedläggning" av sin blogg. Därför kände mig tvungen att starta upp igen, annars kanske folk skulle få för sig att jag diggade den där låtsas-kändisen. Det finns bara en sak man kan respektera honom för, det är att han är gjort ÄNNU mindre än Paris Hilton för att bli känd (jag menar, t.o.m. Idola gör ju någonting, även om det går sisådär). Sen är han kanske en sån som bara verkar dum i huvet, men egentligen är jävligt begåvad och inser att dumheten gör honom "folklig", men det tvivlar jag starkt på.
Hoppas jag på något obskyrt sätt svarat på dina frågor nu (censurerat).

Med Vänliga Hälsningar / Cerdic

Inga kommentarer: