tisdag 21 april 2009

Riktigt nära nu. 8 dagar. En vecka lite drygt. Och de flesta "måste"-grejer är uppfixade. Bara någon enstaka kvar, men det får jag fan se till att lösa helt enkelt. Så det ska nog bli bra.

Däremot börjar små, små reseproblem dyka upp.
- Vad fan ska jag packa? Vilka skor ska jag ha med? Hur många par jeans? (Oj vad jag kände mig som en tjej när jag skrev det, men vafan, det är ju så)
- Ska fixa en ny iPod, så jag måste fylla den med musik. Men vad för musik? Och vilka filmer? Fuck Ipred!
- Blogg eller resdagboken?
Okej, det var väl i och för sig alla problem jag har, än så länge. Lär väl dyka upp fler. Fast vafan, skitsamma.
Om 10 dagar är jag i fucking Australien. Det är ganska sjukt.

----

Mitt i alla denna iPod-problematik sitter jag och inser att jag har lyssnat på "Blanda spår" på min nuvarande iPod i över en timme utan att behöva bytt låt en enda gång. Det är ganska grymt. Jag är imponerad av min musiksmak.

----

Ska verkilgen ta tag i träningen den sista veckan nu. Om inte annat så ska jag i alla fall ut och springa så mycket som möjligt. Vägrar gå ut och springa i Australien om jag inte känner att jag har hyfsad kondition.

--

Äsch, nu har jag fan inget mer vettigt att skriva. Adjö så länge.

1 kommentar:

Erica sa...

Hur leker livet i Aussie?